باربری در قلعه حسن خان,شهر قدس 9004 839 0912

حمل و نقل بار در شهر قدس تهران ( قلعه حسن خان) - 41 45 82 46 021

باربری شهرک دانش


باربری شهرک دانش

باربری زرنان تهران


حمل و نقل بار از شهرک دانش به تمامی نقاط تهران و حومه
انواع ماشین خاور ، نیسان و وانت
شبانه روزی و بدون تعطیلی
09128399004

باربری شهرک دانش


باربری شهرک دانش در گذشته به نام قلعه سیدها معروف بوده‌است؛ و قدمت تقریبی آن به دوره قاجار می‌رسد. قلعه سیدها توسط خانواده بزرگی از سادات به صورت قلعه بنا شد و ساکنان آن همگی سید بودند و به کشاورزی و دامداری مشغول بودند.


باربری در شهرک دانش

باربری شهرک دانش دانش - شرکت البرز بار غرب در تهران .باربری-اتوبا باربری البرز بار غرب با داشتن نیروهای مجرب مطمئن ترین باربری در محدوده شهرک دانش بوده و آماده ارائه خدمات جا بجایی اثاثیه و اسباب کشی به  باربری شهرک دانش  بسته بندی باربری تضمین (باربری شهرک دانش) با بیش از ده سال سابقه در امور حمل بار و اثاثیه منازل می باشد. به صورت شبانه روزی هر روز هفته حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی 



باربری شهرک دانش تهران

با گذشت زمان و به دلیل مهاجرت و وجود کارخانجات متعدد از جمله زامیاد و ایران خودرو به ساکنان روستا افزوده شد و به شهرکی تبدیل شد. 


باربری در شهرک دانش تهران

 دانش و تخصص در زمینه بسته بندی و چیدمان بار از دیگر موارد تخصصی است که در
 آیا صداقت بار به تمام مناطق تهران خدمات می دهد؟ 
آیا صداقت بار با مجوز رسمی فعالیت می کند ؟
 شماره تلفن صداقت بار چیست؟ 
خدمات و نیازمندی باربری ما در طول سالیان دراز درشهرک دانش با ارائه خدمات متنوع حمل و نقل ، ناوگان نو و vip کارگارن با مرام فصلی چدید را در باربری شهرک دانش رقم زده اند اتوبار 



باربری منطقه شهرک دانش

کودکان روستا در خانه یکی از اهالی به نام مشهدی قنبر مهر علی آموزش می‌دیدند. اما کادوی زمین از طرف لاله خانم  یکی از زمین داران و مالکان روستا و ساخت آن توسط خیرین کودکان روستا را صاحب مدرسه کرد. 

وانت بار شهرک دانش

اثاثیه منزل و خدمات اسباب کشی و باربری شبانه روزی با تعرفه ارزان با تکنولوژی تجهیزات و دانش را برای شما آسانتر می کنیم.
آدرس  ما مینی سیتی شهرک قائم – کوچه یاسمن – پلاک طبقه اول شعبه شمال باربری شهرک غرب - اتوبار شهرک غرب باربری شهران 
همه اعضای باربری شهرک غرب افرادی متخصص و ماهر هستند که دانش و تخصص ویژه حوضه فعالیت خویش را دریافت کرده اند. کارگران حرفه ای در رابطه با باربری شهرک دانش باشید.


نیسان بار شهرک دانش

 سند ملکی این روستا در حوزه ثبت اسناد ری است. در دوران پهلوی دوم توسط فردی به نام تیمسار «بقایی» ساکنان قلعه از جای اصلی خود با فاصله اندکی به محل دیگری منتقل و بافت آن تبدیل به روستا شد و نام آن به شاه آباد تغییر یافت. مردم روستا جهت تأمین آب مصرفی خود با مشکلات فراوانی از آب سد کرج و گاهی هم از نهر فیروز بهرام استفاده می‌کردند تا اینکه معمار «مستوفی» و همسرش با حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شیرین را به روستا آوردند. 


شماره تماس باربری شهرک دانش

باربری شهرک دانش با 13 کیلومتر طول دارد و از جاده ساوه آغاز می شود و در انتها به جاده مخصوص کرج می پیوندد. شهرک صنعتی قدس و شهرک دانش در امتداد
 ملک در آپارتمان سه طبقه سه واحد مورد مد نظر… اتاق خواب باربری شهرک غرب -دانش فناوری اطلاعات از بسته بندی لوازم قسمت های مختلف منزل در یک جعبه یا به صورت درهم خودداری کنید

شماره تلفن باربری شهرک دانش

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این محل به شهرک دانش تغییر نام داده شد. این شهرک تا سال ۱۳۷۵ زیر نظر بخش داری کن محسوب می‌شد و بعد از آن تاریخ به بخشداری مرکزی شهرستان قدس واگذار شد. ساکنان امروز آن بیشتر کارگر هستند و در کارخانه‌ها و کارگاه‌های اطراف شهرک به کار مشغولند.
  • ۱۲۷
حمل و نقل بار از قلعه حسن خان تهران (شهر قدس )
انواع کامیون ، خاور ، نیسان و وانت
حمل تخصصی ساید بای ساید ، پیانو ، گاو صندوق ، تردمیل و میز نهارخوری
بسته بندی با کارتن و چسب و فوم و ...
کارگران ورزیده و با اخلاق
کادر مجرب و حرفه ای
پشتیبانی 24 ساعت 7 روز هفته
طراحی و پشتیبانی تیم برنامه نویسی پاسارگاد